Beeld en geluid
Foto en video
Computers
Refurbished
Software
Dierenbenodigdheden
Drogisterij
Parfum en cosmetica
Elektronica
Componenten
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Hobby
Knutselen
Modelbouw
Kabels en adapters
Kleding
Schoenen
Tassen en koffers
Koken en tafelen
Keuken apparatuur
Horeca
Muziek en film
Muziekinstrumenten
Parfum en cosmetica
Persoonlijke verzorging
Parfum en cosmetica
Schoenen
Kleding
Tassen en koffers
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Wasssen en drogen
Wonen, woonaccessoires
Kerst
Meubels
Verlichting
Fabrikant: | |
---|---|
EAN-code: | 9789047010531 |
Een goede contentstrategie verrijkt en versterkt de relatie met de klant. John Verhoeven laat je in 'Het wat en hoe van contentstrategie' zien hoe je dat aanpakt. Hoe verbind je jouw producten met de oplossingen die de klant verlangt? Hoe zorg je voor samenhang, structuur en de juiste conversie? Hoe maak je een contentkalender waar je het hele jaar profijt van hebt? Verhoeven beschrijft praktisch en levendig wat de elementen van een goede contentstrategie zijn. Begin gewoon met wat je nu al doet en bouw dat stap voor stap uit aan de hand van zijn technieken, tips en voorbeelden. Hij maakt het leuk en uitdagend om ermee aan de slag te gaan! Het speciaal voor dit boek ontwikkelde Content Canvas helpt je bij het verbinden van de theorie met de praktijk. Verhoeven besteedt ook aandacht aan belangrijke trends als 'thought leadership' en 'audience engagement'.