Beeld en geluid
Foto en video
Computers
Refurbished
Software
Dierenbenodigdheden
Drogisterij
Parfum en cosmetica
Elektronica
Componenten
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Hobby
Knutselen
Modelbouw
Kabels en adapters
Kleding
Schoenen
Tassen en koffers
Koken en tafelen
Keuken apparatuur
Horeca
Muziek en film
Muziekinstrumenten
Parfum en cosmetica
Persoonlijke verzorging
Parfum en cosmetica
Schoenen
Kleding
Tassen en koffers
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Wasssen en drogen
Wonen, woonaccessoires
Kerst
Meubels
Verlichting
Fabrikant: | |
---|---|
EAN-code: | 9789082190496 |
Veel sportclubs, fitnessclubs maar ook sportverenigingen bieden lessen in groepsverband aan. In fitnessclubs traint naar schatting zo'n 30% van de leden in groepsverband. Daarnaast zijn er ook steeds meer clubs die alleen nog maar groepslessen aanbieden. Sinds enkele decennia wordt er in fitnessclubs systematisch gewerkt aan groepsfitness management (GFM) gericht op een maximale deelname aan groepslessen. Deze inzichten en methoden zijn ook toepasbaar in andere contexten, zoals bijvoorbeeld in sportverenigingen. Dit praktische handboek is bedoeld voor iedere coördinator of manager die zich in sport of fitness met groepslessen bezighoudt en de kwaliteit en kwantiteit ervan wil verbeteren. Het boek beschrijft hoe je in tien praktische stappen een succesvolle groepslessen afdeling kuntbouwen.